Scroll to top
© 2018 fluostudio. Let's start connecting the dots!
Share
Back
Identyfikacja wizualna

Restauracja Détaché

  • DATA:

    Październik 2017

  • ZAKRES PRAC:

    Identyfikacja Wizualna

  • KLIENT:

    Detache

Scroll

01. Insight

Stworzenie sieci restauracji dla ludzi z małych biurowców, gdzie żyjesz jak „rodzina”. Odbiorcami w założeniu są ludzie ze świata IT, którzy nie lubią daleko szukać, ale lubią dobre jedzenie. Dla ludzi którzy po pracy mogą wpaść po tapas i dobre wino i zabrać je do domu. Jedzenie jest wydawane i zamawiane przy ladzie, atmosfera jest domowa, a dania serwowane wg gustów klienta.

02. Big IDEA

Detache to nowo otwarta knajpa w Krakowie. Miejsce, gdzie zjesz najlepsze dania kuchni włoskiej, polskiej i hiszpańskiej w porze obiadowej a wieczorem wpadniesz po tapas na kolację przy winie z najbliższymi.

To miejsce gdzie każy ma czuć się dobrze, kosztując jedzenia najwyższej jakości ze skłądników od regjonalnych dostawców z Polski, Włoch i Hiszpanii. To miejsce gdzie skosztujesz zupy ogórkowej jaką jadałeś jako dziecko u Babci ale również zjesz aromatyczną paellę bez konieczności wybrania się do Walencji.

03. Zadanie

Stworzyć kompleksowy branding nowego miejsca pełnego pasji i pysznego jedzenia.

04. Semantyka znaku

Działania graficzne rozpoczeliśmy od stworzenia logotypu. Opracowaliśmy typograficzne logo w którym ukryliśmy 3 znaki, nóż, widelec i kieliszek wina. Logo jest opartne na 2 kolorach złotym i czarnym. Typografia jest mocna i zdecydowana.

05. Obietnica marki

Jesteśmy tu po to byś mógł zjeść najlepsze jedzenie w mieście. Firma jako misję przyjeła pokazywanie różnych smaków i serwowanie tapas. Jako manifesty marki postały 3 hasła

06. Analiza kolorystyczna

Bardzo ważnym elementem identyfikacji jest kolor, to pierwsze co zauważasz, elegancki złoty i minimalistyczna biel i czerń i szarość. Skojarzenie? Wykwintna restauracja, w której czujesz się jak w domu.

01.

Czerń

Symbolizuje wysoki standard, elegancję oraz poczucie trwałości.

02.

Szarość

Zamożność, formalność, dostojność, pracowitość, wyrafinowanie, kompetencja.

03.

Złoto

Wywołuje uczucie prestiżu, podkreśla wysoką jakość produktów serwowanych w lunchowi.

07. Opakowania

Stworzyliśmy opakowania na wynos które są znakowane naklejkami: "Selected by Detache" na winach i "Tapas made by Detache" dla tapasów.