Scroll to top
© 2018 FLUOSTUDIO. LET'S START CONNECTING THE DOTS!

01. Insight

Stworzenie marki luksusowej z sektora budowlanego.

02. Big IDEA

Firma Edilstil, proponuje swoim klientom rozwiązania szyte na miarę. Celuje do klientów z wyższej półki, skupia się na usugach remontowych i wykończeniowych mieszkań dla klientów z wyższej półki.

03. Zadanie

Stworzyć kompleksowy branding.

04. Semantyka znaku

Znak jest zbudowany na bazie symbolu tarczy, w tarcze wpisaliśmy litery z wyrazów który tworzy nazwe firmy E + S.

05. Analiza kolorystyczna

Bardzo ważnym elementem identyfikacji jest kolor, to pierwsze co zauważasz.

01.

Fiolet

To kolor, który historycznie kojarzony jest z szlachetnością, luksusem – ze względu na koszta uzyskania kolorów oraz powiązane z tym skojarzenia z osobami, jakie mogły nosić fioletowe szaty.

02.

Szarość

Zamożność, formalność, dostojność, pracowitość, wyrafinowanie, kompetencja.

03.

Beż

Charakteryzuje firmy które chcą udowodnić sobie i innym, że wiele potrafią, jeśli tylko im się to umożliwi. Barwy te zawierają w sobie element wolności, przestrzeni i swobody, dlatego działają odprężająco i relaksująco.

Identyfikacja wizualna print

Edilstil

  • DATA:

    Wrzesień 2017

  • ZAKRES PRAC:

    Identyfikacja wizualna

  • Klient:

    Edilstil

Share project