fbpx
Scroll to top
© 2019 FLUOSTUDIO. LET'S START CONNECTING THE DOTS!

01. Big IDEA

W tworzeniu elementów wizualnych postawiliśmy na spójny key visual w postaci prostego, rozpoznawalnego motywu graficznego – wykreślonego machnięcia flamastrem – zależało nam na pokazaniu marki odważnej, energetycznej oraz motywującej do zmian w obrębie ciała i umysłu.

Wykorzystaliśmy typografię bezszeryfową oraz intensywny limonkowy kolor nawiązujący do świeżości i intensywności. Nazwa firmy – „FitMyMind” nawiązuje do procesu jakim jest zmiana nawyków żywieniowych. Celowe użycie słowa mind wskazuje na to, że każda zamiana zaczyna się w głowie, również zmiany w codziennej diecie. FItMyMind to nie chwilowe “odchudzanie”, a zmiana sposobu myślenia o odżywianiu i zmiana organizacji życia. Fit w nazwie sugeruje nie tylko smukłą sylwetkę i “bycie fit”, ale właśnie ‘fit’ jako przystosowanie, dostosowanie, zmiany zachodzące w sposobie postrzegania odżywiania i tą misję ubraliśmy w język wizualny marki.

02. Semantyka znaku

Przy tworzeniu logotypu zależało nam na zaprezentowaniu marki nowoczesnej i przyjaznej jednocześnie. Ważne było też przedstawienie wizerunku, który wskazuje na dostępność, kompetencję oraz energię. Akcent typograficzny w słowie – MY – wykreślone śladami flamastra wprowadza dynamizm i energię w znaku. Logotyp ma krój bezszeryfowy, by podkreślić nowoczesny, a jednocześnie przyjazny charakter firmy. Logo łączy w sobie trzy słowa – “fit”, “my” oraz “mind”.

03. Typografia

Typografia stanowi podstawę w utrzymaniu spójności i założeń marki. Fontem użytym w komunikacji jest Poppins. Wybrany został krój bezszeryfowy, by podkreślić nowoczesny, a jednocześnie przyjazny charakter firmy.

04. Analiza kolorystyczna