01. Big IDEA
W tworzeniu identyfikacji wizualnej zależało nam na pokazaniu marki która jest nowoczesna i odważna, a zarazem skuteczna i bezpieczna. So!Home zajmuje się sprzedażą nieruchomości, prowadzi klienta przez cały proces i dba o to, by cały proces był dla niego maksymalnie wygodny i bezproblemowy.
So!Home stosuje nietypowe rozwiązania z użyciem nowoczesnego marketingu, dlatego ważne było dla nas przedstawienie tego również w identyfikacji wizualnej, która opiera się na mocnej typografii, intensywnym i energetycznym żółtym kolorze oraz wysokiej jakości fotografiach.




02. Semantyka znaku
W oparciu o założenia wizualne marki powstało logo wraz z sygnetem domu, w który wpisane jest przewodnie hasło „SO!”. Sam sygnet o łagodnych i owalnych kształtach komponuje się z wyrazistą typografią w logotypie o kroju bezszeryfowym – użytym, aby podkreślić nowoczesny, a jednocześnie przyjazny charakter firmy.


03. Typografia & Kolorystyka
Typografia stanowi podstawę w utrzymaniu spójności i założeń marki. Fontem użytym w komunikacji jest Germalt. Ma on nowoczesną, minimalistyczną rodzinę fontu, posiada futurystyczny lecz nie ulotny wydźwięk.

03. Analiza kolorystyczna











