Scroll to top
© 2018 FLUOSTUDIO. LET'S START CONNECTING THE DOTS!

01. Big IDEA

W tworzeniu logotypu zależało nam na pokazaniu przyjaznej
marki, dostępnej, prowadzącej dialog z konsumentem
- przy tym profesjonalnej i prestiżowej. Ważne było tez
pokazanie wizerunku który wywołuje na myśl niezawodność
i profesjonalizm. Powstał logotyp o łagodnych ale
zdecydowanych kształtach, dodatkowo podkreślony doborem
koloru. Logotyp ma krój bezszeryfowy, użyty po to by podkreślić
nowoczesny a jednocześnie przyjazny charakter firmy.

02. Semantyka znaku

“W” w logo jest zbudowane z podwójnego ptaszka, haczyka czy też fajki - jest to symbol zaznaczenia wyboru, służący również do wskazania pojęcia „tak”, „tak, co zostało potwierdzone/sprawdzone” lub „odznaczenia wykonanego zadania”. Potoczne stwierdzenie „odfajkować” lub też „odhaczyć” oznacza dodanie takiego znaku np. na liście rzeczy do zrobienia w chwili ukończenia zadania. Dodatkowo logotyp kończymy kropką co wzmacnia wydzwięk, łacząc się z nazwą “Workshop” - daje obietnice że wszystko będzie załatwione, wszystko będzie działało.

03. Typografia & Kolorystyka

Typografia stanowi podstawę w utrzymaniu spójności i założeń marki. Fontem użytym w proponowanej komunikacji jest Neo Sans. Ma on bardzo ciekawą historię, powstał dla klienta który chciał nowoczesną rodzinę fontu, mającą futurystyczny lecz nie ulotny wydźwięk. Klient zrezygnował ze zlecenia, ale
projektant podjął wyzwanie i dokończył swoje dzieło. Stworzył ultra nowoczesną rodzinę liter opartą na łagodnych kształtach, budowanych z mocnych krzywizn. Sam autor powiedział o foncie: “legible without being neutral, nuanced without being fussy, and expressive without being distracting.” Font został zaproponowany ze względu na historię pasująca do marki Workshop oraz krzywizny idealnie wpisujące się w logotyp.

06. Analiza kolorystyczna

Identyfikacja wizualna print

Workshop

  • DATA:

    Marzec 2017

  • ZAKRES PRAC:

    Kompletna identyfikacja wizualna

  • Klient:

    Workshop

Share project