visual identity visual identity

DCX

Nowoczesne rozwiązania chłodzenia cieczą.

Client

DCX


Scope of work
Branding
Logo
Social media
Website
Date
2025
Client

DCX

Date
2025
Scope of work
Branding
Logo
Social media
Website

Link

Tablet Mockup@2x
logo DCX@2x

Process

cel

Stworzenie wizerunku wspierającego budowanie wiarygodności i siły marki, spójnego z jej wartościami. Wizerunek ukazujący wysoką jakość, budzący zaufanie, kreatywny i wychodzący poza standardy przyjęte w branży.

rozwiązanie

Klucz wizualny oparty o dużą, wyrazistą i czytelną typografię oraz wysokiej jakości zdjęcia i rendery produktowe. Wyrazisty akcent kolorystyczny odcienia marki Electric Blue, czyste układy z dużą ilością światła, pozwalające na ekspozycję najważniejszych cech produktów i jakości.

efekt

Innowacyjny, charakterystyczny i wyróżniający się wizerunek nowoczesnej marki.

Big idea

Głównym założeniem była ekspozycja produktów, jasne przedstawienie ich cech i wkomponowanie energetyzującej barwy niebieskiego, charakterystycznego dla marki. Minimalizm, nowoczesność i produkt w centrum.
posty@2x
Phone Mockup@2x

Key words

 Identyfikacja Innowacje
 Social Media Design Logo
 Identyfikacja Innowacje
 Social Media Design Logo
 
 Social Media Design Logo
 Identyfikacja Innowacje
 
 Social Media Design Logo
 

Materiały

Materiały marki obejmowały social media, ulotki, katalog produktowy i prezentację do samodzielnej edycji. Skoncentrowanie na przedstawienie technicznych i skomplikowanych zagadnień w prosty, przejrzysty sposób.
prezka@2x
katalog@2x
materiały@2x
CMYK: 98 21 0 1
RGB: 4 200 252
HEX: #04c8fc
CMYK: 0 0 0 5
RGB: 242 242 242
HEX: #f2f2f2
CMYK: 0 0 0 96
RGB: 10 10 10
HEX: #0a0a0a
auditorium@2x

Animacje

Ważnym elementem wizerunku marki są animacje prezentujące premiery produktowe w bardzo subtelnym, podkręcającym ciekawość stylu.
DCX-na-strone-krótkie
DCX-Premiera-produktu-dluzsze-5MW-niebieski-_bez-apli_

Recent projects

Pokket
Pokket is a new, highly dynamic brand in the food industry, redefining the meaning of handy snacks. It offers convenient tube forms that fit in any pocket and flavors not yet available on the market.
Dawtona
Dawtona is a Polish leader in processing fresh vegetables and fruits, primarily sourced from its own fields, utilizing an integrated production model to ensure the highest quality products.
Made in Podlasie
Made in Podlasie is a Polish brand entering the market in Kuwait, symbolising authenticity, quality and proximity to nature. It offers healthy food produced in the Podlasie region, aimed at people who want to take special care of the quality of the products they consume.
DCX
A European engineering and manufacturing company offering a wide range of liquid cooling solutions, including design, production, implementation, and commissioning of technologies.

Pokket

Dawtona

Made in Podlasie

DCX