Poznaj cztery sposoby współpracy z fluo
Fixed price
Model ten wykorzystujemy do projektów z predefiniowanym zakresem prac i harmonogramem. Ten rodzaj współpracy jest idealny dla projektów, w których nie oczekuje się żadnych zmian pod względem funkcji i ogólnego zakresu projektu.Czas i materiały
Model ten ma zastosowanie do większości nowych projektów rozwoju produktów, ponieważ ich zakres jest często trudny do przewidzenia. Zaczynamy od szerokiej prognozy budżetu i harmonogramu, która w każdej kolejnej fazie jest bardziej szczegółowa, aby zapewnić pełną kontrolę nad wydatkami.Partnerski abonamentowy
Ten model pozwala mieć dostęp do zespołu ludzi, którzy pracują nad Twoim projektem w pełnym wymiarze godzin. Jest idealny, jeśli masz długoterminowe potrzeby na usługi projektantów, programistów i innych ekspertów.Doradztwo i szkolenia
Sesje strategiczne lub edukacyjne odbywają się z partnerami, którzy chcą zrewidować swoje strategie i produkty lub po prostu podnieść swoją wiedzę na temat brandingu.Nasze wartości
Uczciwość i zaufanie
Odwaga, piękno i prostota
Wiedza i Rozwój
Partnerstwo
Szybkość i rezultaty
Co robimy?
Nasze 8-letnie doświadczenie jako zespół pozwala nam uwzględnić wszystkie nasze obciążenia i możliwości, nawet na początku projektu.
Ponieważ każde zlecenie jest wyjątkowe, dopasowujemy etapy projektu we współpracy z klientem. Robimy to, łącząc ze sobą dobrze znane metodologie, aby stworzyć bardziej liniowy lub bardziej iteracyjny proces. Dzięki temu, możemy podejść do projektu w sposób, który w przejrzysty sposób maksymalizuje uzgodnione budżety i terminy, zawsze mając na uwadze cel końcowy.
Warsztat marki
Pomagamy odkryć silne strony brandu, określić misję, persony i miejsca styku konsumenta z marką. Ukierunkowujemy działania i podpowiadamy co zrobić, by odnieść sukces.
Pozycjonowanie marki
Określamy czym wyróżnia się marka, jakie oferuje korzyści i jakie są jej najsilniejsze strony sprawiające, że ma przewagę nad konkurencją.
Język komunikacji
Dobieramy taki język komunikacji z konsumentami, który w pełni wpisze się w osobowość marki i zaangażuje odbiorców.
Misja
Ustalamy jaka jest misja marki, jakie wartości wyznaje i czym kieruje się w działaniach. Odpowiadamy na pytanie czym zajmuje się marka, dlaczego i dla kogo.
Persona
Tworzymy profil reprezentantów grupy docelowej marki, czyli osób, do których skierowane są działania. Pozwoli to na dokładniejsze dopasowanie komunikatów i kanałów, a tym samym szybsze dotarcie do tej grupy.
Budowanie świadomości marki
Sprawdzamy w jaki sposób markę odnajduje jej grupa docelowa. Przyglądamy się punktom styku klienta z marką i radzimy jak o nie zadbać, by zyskać przewagę nad konkurencją.
Czytaj więcej
Identyfikacja wizualna
Projektujemy spójny system identyfikacji wizualnej dla firm, marek, instytucji, wydarzeń oraz produktów. Przekuwamy wartości i osobowość marki w wizualny klucz, który zaangażuje i sprawi, że będzie rozpoznawalna.
Naming
Na podstawie analizy rynku tworzymy nazwę, która w pełni odda osobowość marki i zapadnie w pamięć odbiorcom.
Logo
Łączymy zebrane informacje w jedną całość i projektujemy logo odpowiadające założeniom, środowisku i wartościom marki.
Klucz wizualny marki
Przedstawiamy jak będzie prezentować się marka w materiałach drukowanych i cyfrowych. Opracowujemy cały system wizualny, który będzie służyć spójnemu wizerunkowi marki.
Brandbook
Zbieramy wszystkie zasady i materiały w jeden, dokładnie opracowany dokument. Niezależnie od sytuacji, brandbook będzie gwarancją prezentacji marki w jak najlepszym świetle.
Animacje
Tworzymy animacje 2D i 3D - produktowe, wizerunkowe i instruktażowe. Wykorzystujemy przewagę form animowanych w dotarciu do klienta i ułatwieniu mu spotkania z produktem czy usługą.
Materiały reklamowe
Przygotowujemy zestaw różnych materiałów reklamowych, które zapewnią jednakowy odbiór marki na wielu płaszczyznach.
Akcydensy
Opracowujemy wszelkie materiały drukowane, m.in wizytówki, teczki czy papier firmowy.
Czytaj więcej
Strony internetowe
Planujemy strukturę strony tak, by odbiorca mógł sprawnie i intuicyjnie znaleźć interesujące go informacje, a sama strona wspierała osiąganie założonych celów.
Architektura informacji
Planujemy strukturę strony tak, by odbiorca mógł sprawnie i intuicyjnie znaleźć interesujące go informacje, a sama strona wspierała osiąganie założonych celów.
Projekt
Projektujemy stronę zgodnie z założeniami, wyznaczoną strukturą oraz panującymi trendami. Do akceptacji klienta dostarczamy makietę strony w formie wygodnego linku ukazującego interakcje na stronie i umożliwiającą kliknięcie poszczególnych elementów.
Programowanie
Zajmujemy się prawidłowym wdrożeniem projektu strony, nadzorujemy prace programistów i testujemy czy wszystkie wytyczne zostały spełnione.
Optymalizacja
Optymalizujemy strony pod pod kątem UX i wymagań Google (SEO, lighthouse). Dzięki temu, serwisy przez nas tworzone działają szybko i sprawnie, można ja łatwo wyszukać, a korzystanie z nich to czysta przyjemność!
Czytaj więcej
Opakowania
Opracowujemy projekty opakowań - zarówno od strony wizualnej, jak i pomagamy w kwestii druku tj. doboru papieru, technologii druku i uszlachetnień. Skupiamy się na całościowym efekcie.
Projekt opakowania
Projektujemy opakowania, które sprzedają i przykuwają wzrok. Opakowania dla elektroniki, kosmetyków, żywności i wielu innych branż. Doskonale znamy się na druku, dlatego możemy zaproponować rozwiązania, które dodatkowo wzmocnią odbiór produktu.
Projekt etykiety
Etykiety na butelki, puszki, pudełka i wiele innych. Projektujemy z myślą o podłożu, na jakim będą produkowane, by zapewnić maksymalną czytelność i użyteczność.
Czytaj więcej
Strategia komunikacji
Analizujemy, sprawdzamy, szukamy najlepszych rozwiązań. Finalnie proponujemy przemyślaną i dopracowaną strategię komunikacji Twojej marki opartą na twardych danych, prowadzącą do osiagnięcia założonych przez Ciebie celów.
Audyt i analiza
Pracę nad strategią komunikacji rozpoczynamy od analizy środowiska i zrozumienia specyfiki rynku, na którym marka funkcjonuje - potrzeb i zachowań odbiorców oraz najbliższej konkurencji. Analizujemy kanały sprzedaży i badamy wizerunek marki.
Formułowanie celu
Szukamy odpowiedzi na najważniejsze pytania, czyli “Jaki jest cel marki” i “Co marka chce osiągnąć swoimi działaniami”. Określamy misję, wizję i najważniejsze wartości marki.
Planowanie
Na fundamencie zebranych danych i przeprowadzonych analiz konstruujemy precyzyjną strategię komunikacji marki, równocześnie pamiętając o elastyczności w reagowaniu na pojawiające się zmiany.
Kreacja
Projektujemy kompleksowe doświadczenie odbiorcy z marką. Tworzymy wizerunek, który wyróżnia spośród konkurencji, przyciąga, nie pozostawia obojętnym i jest obietnicą dostarczenia założonych wartości.
Czytaj więcej
Publikacje
Zajmujemy się składaniem różnego rodzaju publikacji - od wydawnictw drukowanych, przez instrukcje, aż po e-booki i raporty online.
Ebooki
Projektujemy ebooki zgodne z wizerunkiem i identyfikacją marki. Przygotowujemy układy, schematy, wykresy i ilustracje pasujące do contentu.
Raporty
Tworzymy dokumenty, które nie tylko porządkują ważne dla Ciebie dane, ale jednocześnie przedstawiają je w sposób przejrzysty, atrakcyjny wizualnie i dostosowany do stylu komunikacji Twojej marki.
Katalogi
Projektujemy katalogi, które właściwie i przekonywująco prezentują ofertę produktów lub usług. Doradzamy w doborze najlepszego formatu publikacji, papieru czy techniki druku.
Książki
Zajmujemy się projektowaniem oraz składem publikacji książkowych. Dbamy o poprawność językową oraz ciekawą i adekwatną warstwę wizualną, dopełniającą treść.
Instrukcje
Przygotowujemy instrukcje, które są czytelne i posiadają przemyślaną architekturę informacji. Priorytetem jest dla nas funkcjonalność tego typu dokumentów - ale nie zapominamy przy tym o nieszablonowych rozwiązaniach.
Czytaj więcej
Jak pracujemy?
Dobre projekty są oparte na analizie i danych - tu zaczynamy. Następnie przystępujemy do strategii i kreacji opartej na założeniach, wynikających z researchu rynku.
Nasza duża wiedza i doświadczenie pozwala na projektowanie, które owocuje wzrostem sprzedaży i rozpoznawalności na rynku. Nasi klienci to przede wszystkim partnerzy, z którymi razem przekuwamy wiedzę w sukces. Umiemy słuchać, pracujemy ciężko, wyciągamy wnioski i nie boimy się poprawek.
Do każdego projektu dobieramy optymalny zespół, który gwarantuje odpowiedni przebieg realizacji powierzonego projektu. Terminy to dla nas świętość. Szanujemy klientów, jak i zespół, dlatego projekty dowozimy w czasie, ale pracę zaczynamy o 9, a kończymy o 17:00 ;)