identyfikacja wizualna identyfikacja wizualna

Made in Podlasie

Organiczna żywność prosto z Podlasia.

Klient

Made in Podlasie


Zakres prac
Branding
Logo
Produkcja i druk
Social media
Data
2025
Klient

Made in Podlasie

Data
2025
Zakres prac
Branding
Logo
Produkcja i druk
Social media

Group 3611
logo@2x

Proces

Cel

Stworzenie marki dostosowanej do rosnących potrzeb świadomych konsumentów, poszukujących organicznych i wysokiej jakości produktów. Wizualne wyróżnienie i spójny, nowoczesny wizerunek, który odda ducha Podlasia i znajdzie uznanie na rynku kuwejckim.

Rozwiązanie

Połączenie tradycyjnych i nowoczesnych elementów wizualnych, zachowując minimalizm i uniwersalność. Inspiracja estetyką haftów i regionalnych wzorów kwiatowych, co wzmacnia ekologiczny i regionalny charakter marki. Wprowadzenie świeżej palety barw inspirowanej naturą i tradycją Podlasia.

Efekt

Harmonijne połączenie tradycji i nowoczesności, z jednoczesnym nawiązaniem do kultury Kuwejtu. Marka jednoznacznie organiczna, ekologiczna i w pełni spójna z jej wartościami.

Big idea

Wykorzystanie motywów ludowych, takich jak hafty, wycinanki czy organiczne wzory. Przekształcenie tych elementów w nowoczesną formę, podkreślając pochodzenie i organiczność produktów.
flagi@2x

Key words

 Identyfikacja Ilustracja
 Opakowania Design Logo
 Identyfikacja Ilustracja
 Opakowania Design Logo
 
 Opakowania Design Logo
 Identyfikacja Ilustracja
 
 Opakowania Design Logo
 

Semantyka

Logotyp składa się z dwóch elementów - emblematu inspirowanego haftami i podlaskimi wzorami kwiatowymi oraz nazwa marki, której typografia nawiązuje do organiczności poprzez delikatne nieregularności i lekko poszerzone zakończenia. Przywodzi to na myśl ręcznie tworzone produkty, produkty stworzone przez człowieka. Dodatkowo - słowo „IN” zostało wpisane w diamentowy kształt nawiązując do tradycyjnych wycinanek ludowych z Podlasia.
logo semantyka@2x
bilboard@2x

Opakowania

Design opakowań stawia na kolor i subtelne ilustracje, dzięki czemu skutecznie wyróżni się na półkach sklepowych budząc zaufanie i nawiązując do regionu pochodzenia.
truskawka kv@2x
526-tea-bag-mockup-05a@2x
CMYK: 65 0 57 61
RGB: 35 100 43
HEX: #23642b
CMYK: 0 0 5 4
RGB: 244 243 231
HEX: #f4f3e7
CMYK: 0 25 81 2
RGB: 251 187 48
HEX: #fbbb30
stoisko@2x

Typografia

Kroje zostały dobrane tak, by zachować dobrą czytelność na opakowaniach a jednocześnie wprowadzić styl nawiązujący do Podlasia poprzez krój, którego litery delikatnie się rozszerzają i są nieregularne sugerując ręczne wykonanie.

Główny font

Port Lligat Slab

Font pomocniczy

Serotiva
typography
www-2@2x

Ilustracje

Nawiązujące do podlaskich wycinanek, które można będzie nieograniczenie rozbudowywać w miarę powiększania asortymentu, budując spójny i unikatowy wizerunek.
opakowanie kv@2x

Ostatnie projekty

Pokket
Nowa, na maxa zakręcona marka w branży food, redefiniująca znaczenie podręcznych przekąsek. Wygodna forma tubek, które zmieszczą się w każdej kieszeni i smaki, których nie ma na rynku.
Dawtona
Polski lider przetwórstwa świeżych warzyw i owoców, pochodzących głównie z własnych pól, opierający produkcję o model zintegrowanej produkcji zapewniającej najwyższą jakość produktów.
Made in Podlasie
Made in Podlasie to polska marka wchodząca na rynek w Kuwejcie, symbolizująca autentyczność, jakość i bliskość natury. Oferuje zdrową żywność wyprodukowaną na Podlasiu, przeznaczoną dla osób, które w szczególny sposób chcą zadbać o jakość produktów, które spożywają.
DCX
Europejska firma inżynieryjno-produkcyjna, oferująca szeroką gamę rozwiązań chłodzenia cieczą, w tym projektowanie, produkcję, wdrażanie i uruchamianie technologii.

Pokket

Dawtona

Made in Podlasie

DCX