identyfikacja wizualna identyfikacja wizualna

myvee

Innowacja na rynku telefonii komórkowej. Operator wspomagany AI, wykorzystujący koncept wirtualnej asystentki, która wspiera w zarządzaniu.

Linki

Klient

myvee


Zakres prac
Branding
Logo
Data
2024
Klient

myvee

Data
2024
Zakres prac
Branding
Logo

Linki

Group 3087@2x
Group 3088@2x

Proces

cel

Wprowadzenie konkurencyjnego na rynku rozwiązania polegającego na wykorzystaniu istniejącej technologii Vee do obsługi i zarządzania połączeniami i wiadomościami pojedynczego użytkownika. Konkurencja największych graczy na rynku operatorów sieci komórkowych.

rozwiązanie

Oparcie identyfikacji wizualnej nowej marki z portfela Vee, na jej kolorach w gradientowej odsłonie w połączeniu z miękkimi liniami wynikającymi z sygnetu. Pokazanie użyteczności aplikacji w realnych sytuacjach.

efekt

Wyróżniający się na rynku operator - pod względem innowacji produktowej, jak i wizualnie, dzięki nietypowej kolorystyce i przykuwających wzrok elementach graficznych. Wzbudza zaufanie i odpowiada na potrzeby nowoczesnego użytkownika.

Big idea

Sygnet oparty o heksagon wynikający z logotypu Vee, w nowej odsłonie kolorystycznej wynikającej z połączenia podstawowych kolorów. Wprowadzenie delikatnych, gradientowych linii, kojarzonych z połączeniami. Wykorzystanie motywu sześciokąta w oznaczeniach i grafikach.
11@2x
Group 3089@2x

Key words

 Identyfikacja Minimalizm
 Social Media Design Logo
 Identyfikacja Minimalizm
 Social Media Design Logo
 
 Social Media Design Logo
 Identyfikacja Minimalizm
 
 Social Media Design Logo
 
2@2x
3@2x
Group 3094@2x
CMYK: 0 29 79 3
RGB: 248 177 51
HEX: #f8b133
CMYK: 0 61 70 8
RGB: 234 92 71
HEX: #ea5c47
CMYK: 20 12 0 18
RGB: 168 183 209
HEX: #a8b7d1
7_2@2x
Mask Group 24@2x

Typografia

Wykorzystana została rodzina Gilroy, by zachować spójność z marką Vee.

Główny font

Gilroy

Font pomocniczy

Brak
typography

Ostatnie projekty

Pokket
Nowa, na maxa zakręcona marka w branży food, redefiniująca znaczenie podręcznych przekąsek. Wygodna forma tubek, które zmieszczą się w każdej kieszeni i smaki, których nie ma na rynku.
Dawtona
Polski lider przetwórstwa świeżych warzyw i owoców, pochodzących głównie z własnych pól, opierający produkcję o model zintegrowanej produkcji zapewniającej najwyższą jakość produktów.
Made in Podlasie
Made in Podlasie to polska marka wchodząca na rynek w Kuwejcie, symbolizująca autentyczność, jakość i bliskość natury. Oferuje zdrową żywność wyprodukowaną na Podlasiu, przeznaczoną dla osób, które w szczególny sposób chcą zadbać o jakość produktów, które spożywają.
DCX
Europejska firma inżynieryjno-produkcyjna, oferująca szeroką gamę rozwiązań chłodzenia cieczą, w tym projektowanie, produkcję, wdrażanie i uruchamianie technologii.

Pokket

Dawtona

Made in Podlasie

DCX