identyfikacja wizualna identyfikacja wizualna
Press play and see our showreel
Press play and see our showreel

Safety Service

Krakowska firma zajmująca się szkoleniami i usługami z zakresu BHP, stosująca nietypowe rozwiązania i wykorzystujące nowoczesne podejście, co sprawia, że szkolenia są ciekawe i zapadają w pamięć.

Klient

Safety Service


Zakres prac
Data
2021
Klient

Safety Service

Data
2021
Zakres prac
plakaty-siatka-2
wizytówki

Proces

cel

Stworzenie identyfikacji wizualnej, która pomoże osiągnąć cel firmy - zostanie najbardziej rozpoznawalną firmą BHP w Krakowie. Profesjonalny i spójny wizerunek, jednocześnie przyjazny i pomocny.

rozwiązanie

System identyfikacji wizualnej w nowoczesnej i dość minimalistycznej estetyce, w której główne role odgrywa mocna kolorystyka, typografia i ikony. Zastosowane zostały asymetryczne układy typograficzno-graficzne.

efekt

Nowoczesna, świeża i wyróżniająca się pośród konkurencji marka szkoleń BHP, która swoim podejściem i wizerunkiem zachęca do skorzystania z oferty.

Big idea

Przy projektowaniu skupiliśmy się na jak najlepszym zrealizowaniu założeń, czyli przekazaniu w sposób wizualny profesjonalizmu marki z równoczesnym ukazaniem jej przyjaznego stosunku do klienta.
rysunki

Strona www

Głównym celem strony www jest przedstawienie oferty i ułatwienie drogi kontaktu oraz przyspieszenie procesu zapisu na szkolenia, dlatego dodany został moduł szybkiego zapisu przez formularz wielokrotnie przewijający się na stronie.
3-telefony
2-telefony

Key words

 Design Branding Trendy
 Design Branding Trendy
 Design Branding Trendy
 Design Branding Trendy
 
 Design Branding Trendy
 Design Branding Trendy
 
 Design Branding Trendy
 

Semantyka

Klientowi zależało jedynie na delikatnym odświeżeniu istniejącego logotypu poprzez uproszczenie kolorystyki. Gradient w sygnecie został stonowany i wykorzystany ponownie w dopisku SHOP w logotypie dla submarki klienta, zajmującej się sprzedażą artykułów BHP.
CMYK: 0 68 96 0
RGB: 255 81 11
HEX: #ff510b
CMYK: 51 20 0 80
RGB: 25 41 51
HEX: #192933
CMYK: 4 2 0 2
RGB: 240 246 251
HEX: #f0f6fb

Typografia

Wykorzystane zostały dwie proste rodziny fontów o kroju bezszeryfowym, pasujące do nowoczesnego charakteru marki.

Główny font

Nunito

Font pomocniczy

Open Sans
typography

Ikonografia

Ikony stanowią bardzo ważny element identyfikacji, nie są jedynie pobocznym elementem, ale zostały również szeroko zastosowane na materiałach reklamowych jako centralny element, na przykład na plakatach reklamowych. Linearne, proste, wywołujące ekspresowe skojarzenia.

Ostatnie projekty

Pokket
Nowa, na maxa zakręcona marka w branży food, redefiniująca znaczenie podręcznych przekąsek. Wygodna forma tubek, które zmieszczą się w każdej kieszeni i smaki, których nie ma na rynku.
Dawtona
Polski lider przetwórstwa świeżych warzyw i owoców, pochodzących głównie z własnych pól, opierający produkcję o model zintegrowanej produkcji zapewniającej najwyższą jakość produktów.
Made in Podlasie
Made in Podlasie to polska marka wchodząca na rynek w Kuwejcie, symbolizująca autentyczność, jakość i bliskość natury. Oferuje zdrową żywność wyprodukowaną na Podlasiu, przeznaczoną dla osób, które w szczególny sposób chcą zadbać o jakość produktów, które spożywają.
DCX
Europejska firma inżynieryjno-produkcyjna, oferująca szeroką gamę rozwiązań chłodzenia cieczą, w tym projektowanie, produkcję, wdrażanie i uruchamianie technologii.

Pokket

Dawtona

Made in Podlasie

DCX