identyfikacja wizualna identyfikacja wizualna
Press play and see our showreel
Press play and see our showreel

FitMyMind

FitMyMind to nowe podejście do nawyków żywieniowych. Wykwalifikowani dietetycy kliniczni i psychodietetycy stawiający na przemianę fizyczną, ale przede wszystkim psychiczną.

Klient

Fit My Mind


Zakres prac
Branding
Logo
Social media
Data
2019
Klient

Fit My Mind

Data
2019
Zakres prac
Branding
Logo
Social media
FITMYMIND_IDENTYFIKACJA_3
FITMYMIND_KARTY_2

Proces

cel

Stworzenie marki konkurencyjnej i podkreślającej różnice w stosunku do innych w Polsce - nastawienie na zmianę myślenia o odżywianiu. Wizerunek trafiający do klienta biznesowego np. korporacji i większych firm.

rozwiązanie

Nazwa wynikająca z połączenia słów fit i mind, by podkreślić wyróżnik marki. Rozpoznawalny motyw graficzny w postaci "machnięcia flamastrem", który subtelnie przewija się we wszystkich stworzonych materiałach.

efekt

Nowoczesna, spójna z ideą marki nazwa i identyfikacja wizualna, która sprawdza się zarówno w kontakcie z klientem biznesowym, jak i indywidualnym.

Big idea

W tworzeniu elementów wizualnych postawiliśmy na spójny key visual w postaci prostego, rozpoznawalnego motywu graficznego – wykreślonego machnięcia flamastrem, by pokazać markę odważną, energetyczna oraz motywującą do zmian w obrębie ciała i umysłu.
FITMYMIND_BOOK
Logo_Mockup_Paper_Vol2_by_Bulbfish_04

Key words

 Design Branding Trendy
 Logo Identyfikacja wizualna KV
 Design Branding Trendy
 Logo Identyfikacja wizualna KV
 
 Logo Identyfikacja wizualna KV
 Design Branding Trendy
 
 Logo Identyfikacja wizualna KV
 

Semantyka

Przy tworzeniu logotypu zależało nam na zaprezentowaniu marki nowoczesnej i przyjaznej jednocześnie. Ważne było też przedstawienie wizerunku, który wskazuje na dostępność, kompetencję oraz energię. Akcent typograficzny w słowie - MY - wykreślone śladami flamastra wprowadza dynamizm i energię w znaku. Logotyp ma krój bezszeryfowy, by podkreślić nowoczesny, a jednocześnie przyjazny charakter firmy. Logo łączy w sobie trzy słowa - “fit”, “my” oraz “mind”.
FITMYMIND_WIZYTOWKI2
Projekt teczki
CMYK: 20 14 0 80
RGB: 41 44 51
HEX: #292c33
CMYK: 21 0 79 16
RGB: 170 215 46
HEX: #aad72e
CMYK: 14 3 0 41
RGB: 129 146 150
HEX: #819296
FITMYMIND_KARTY_4

Typografia

Font użyty w identyfikacji ma za zadanie podkreślać charakter marki, wybrana została jedna rodzina fontu bezszeryfowego.

Główny font

Poppins

Font pomocniczy

Poppins
typography

Ikonografia

Stworzyliśmy set prostych ikon o ostrej linii imitującej ruch mazaka, nawiązujące do budowy logotypu.
logo
Bez nazwy-1
FITMYMIND_PAPIER FIRMOWY
FITMYMIND_KARTY_1

Ostatnie projekty

Pokket
Nowa, na maxa zakręcona marka w branży food, redefiniująca znaczenie podręcznych przekąsek. Wygodna forma tubek, które zmieszczą się w każdej kieszeni i smaki, których nie ma na rynku.
Dawtona
Polski lider przetwórstwa świeżych warzyw i owoców, pochodzących głównie z własnych pól, opierający produkcję o model zintegrowanej produkcji zapewniającej najwyższą jakość produktów.
Made in Podlasie
Made in Podlasie to polska marka wchodząca na rynek w Kuwejcie, symbolizująca autentyczność, jakość i bliskość natury. Oferuje zdrową żywność wyprodukowaną na Podlasiu, przeznaczoną dla osób, które w szczególny sposób chcą zadbać o jakość produktów, które spożywają.
DCX
Europejska firma inżynieryjno-produkcyjna, oferująca szeroką gamę rozwiązań chłodzenia cieczą, w tym projektowanie, produkcję, wdrażanie i uruchamianie technologii.

Pokket

Dawtona

Made in Podlasie

DCX