identyfikacja wizualna identyfikacja wizualna
Press play and see our showreel
Press play and see our showreel

IMI Polska

IMI Polska dostarcza najwyższej jakości rozwiązania dla przemysłu dające bezpieczeństwo na różnych płaszczyznach.

Klient

IMI Polska


Zakres prac
Branding
Logo
Strona www
Data
2020
Klient

IMI Polska

Data
2020
Zakres prac
Branding
Logo
Strona www
papier-firmowy-siatka
Okładka notesu

Proces

cel

Odświeżenie istniejącego logotypu, a następnie zaprojektowanie materiałów firmowych i strony www. Dostosowanie wizerunku firmy do standardów dużych korporacji międzynarodowych, pokazanie IMI Polska jako partnera godnego zaufania, wiarygodnego i dającego poczucie bezpieczeństwa.

rozwiązanie

Unowocześnienie logotypu i zmiana typografii, komunikacja oparta na wysokojakościowych zdjęciach zmodyfikowanych o dodanie elementu identyfikacji wizualnej i dostosowanie kolorów. Rozbudowana strona www ukierunkowana na pokazanie profesjonalizmu, procesu współpracy, zasad i dzielenie się wiedzą.

Big idea

W identyfikacji zależało nam na pokazaniu profesjonalizmu, dużej wiedzy i doświadczenia oraz odpowiedzialności. Wysokie kompetencje, innowacje i nowatorskość głęboko zakorzenione w osobowości marki.
Plakaty
Szablon

Strona www

Starannie przemyślana struktura strony www w dużej mierze wpłynęła na finalny odbiór - podział na branże i ofertę sprawia, że zapoznanie z marką i kontakt jest znacznie ułatwiony i uporządkowany, a korzystanie ze strony intuicyjne.

Key words

 Design Branding Trendy
 Design Branding Trendy
 Design Branding Trendy
 Design Branding Trendy
 
 Design Branding Trendy
 Design Branding Trendy
 
 Design Branding Trendy
 

Semantyka

Logotyp został odświeżony - usunięte zostały niepotrzebne dzielenia w literze M, przez co całość zyskała bardziej nowoczesny charakter.
CMYK: 0 67 100 0
RGB: 255 85 0
HEX: #ff5500
CMYK: 96 59 0 71
RGB: 3 30 73
HEX: #031e49
CMYK: 0 0 0 9
RGB: 232 232 232
HEX: #e8e8e8

Typografia

Użyte zostały dwie rodziny fontów bezszeryfowych - Poppins i Rubik, których połączenie wyraża technologiczny charakter marki.

Główny font

Poppins

Font pomocniczy

Rubik
typography

Ikonografia

Proste, jednokolorowe ikony stanowią idealne uzupełnienie treści i wpływają na szybszy odbiór informacji.
logo

Ostatnie projekty

Pokket
Nowa, na maxa zakręcona marka w branży food, redefiniująca znaczenie podręcznych przekąsek. Wygodna forma tubek, które zmieszczą się w każdej kieszeni i smaki, których nie ma na rynku.
Dawtona
Polski lider przetwórstwa świeżych warzyw i owoców, pochodzących głównie z własnych pól, opierający produkcję o model zintegrowanej produkcji zapewniającej najwyższą jakość produktów.
Made in Podlasie
Made in Podlasie to polska marka wchodząca na rynek w Kuwejcie, symbolizująca autentyczność, jakość i bliskość natury. Oferuje zdrową żywność wyprodukowaną na Podlasiu, przeznaczoną dla osób, które w szczególny sposób chcą zadbać o jakość produktów, które spożywają.
DCX
Europejska firma inżynieryjno-produkcyjna, oferująca szeroką gamę rozwiązań chłodzenia cieczą, w tym projektowanie, produkcję, wdrażanie i uruchamianie technologii.

Pokket

Dawtona

Made in Podlasie

DCX