identyfikacja wizualna identyfikacja wizualna
Press play and see our showreel
Press play and see our showreel

Nestino

Nestino to marka zajmująca się tworzeniem inteligentnych domów. Uwalnia od rutyn, automatyzuje procesy, integruje urządzenia i funkcjonalności po to, by maksymalnie uprościć zarządzanie domem.

Klient

Nestino


Zakres prac
Branding
Logo
Social media
Strona www
Data
2021
Klient

Nestino

Data
2021
Zakres prac
Branding
Logo
Social media
Strona www
notes
sygnet

Proces

cel

Stworzenie identyfikacji, która przekaże najważniejsze wyróżniki marki, czyli nowoczesność, umiłowanie technologii i wysoki standard usług.

rozwiązanie

Kompletna identyfikacja z wszystkimi materiałami firmowymi. Projekt i wdrożenie responsywnej strony www. W materiałach zastosowane zostały uszlachetnienia, papier barwiony w masie i wycięcia w okładce, by podkreślić charakter marki premium.

Big idea

Przy tworzeniu identyfikacji zależało nam na zaprezentowaniu marki premium - profesjonalnej i przyjaznej jednocześnie. Ważne było też przedstawienie wizerunku, który wskazuje na kompetencję i dostępność.
grafika

Strona www

Strona internetowa w przypadku Nestino ma służyć jako narzędzie w pracy z klientem biznesowym i prywatnym, przedstawiająca możliwe rozwiązania i produkty, skoncentrowana na korzyściach z posiadania inteligentnego domu. Wszystko pokazane w obrazowy i przejrzysty sposób.
FILM

Key words

 Zmiana myślenia Zmiana myślenia
 Trendy Design Branding Trendy Design Branding
 Zmiana myślenia Zmiana myślenia
 Trendy Design Branding Trendy Design Branding
 
 Trendy Design Branding Trendy Design Branding
 Zmiana myślenia Zmiana myślenia
 
 Trendy Design Branding Trendy Design Branding
 

Semantyka

Sygnet - litera N - łączy w sobie inicjał nazwy firmy, nawiązanie do sieci neuronowej oraz skojarzenia z obwodem scalonym. Logotyp ma krój bezszeryfowy, by podkreślić nowoczesny, a jednocześnie przyjazny charakter firmy związany z branżą technologiczną.
Semantyka
CMYK: 0 6 18 87
RGB: 34 32 28
HEX: #22201c
CMYK: 0 71 90 9
RGB: 231 68 23
HEX: #e74417
CMYK: 0 0 0 0
RGB: 255 255 255
HEX: #ffffff
pattern

Typografia

Fontem użytym w komunikacji jest Grafia Sans Pro. Wybrany został krój bezszeryfowy, by podkreślić nowoczesny, a jednocześnie przyjazny charakter firmy związany z branżą technologiczną.

Główny font

Grafia Sans Pro

Font pomocniczy

Grafia Sans Pro
typography

Ikonografia

2019 rok przyniósł nam inspirację stylem szwajcarskim. Rozsypane litery, nieregularne układy i pieczołowicie ułożona typografia.
logo

Ostatnie projekty

Pokket
Nowa, na maxa zakręcona marka w branży food, redefiniująca znaczenie podręcznych przekąsek. Wygodna forma tubek, które zmieszczą się w każdej kieszeni i smaki, których nie ma na rynku.
Dawtona
Polski lider przetwórstwa świeżych warzyw i owoców, pochodzących głównie z własnych pól, opierający produkcję o model zintegrowanej produkcji zapewniającej najwyższą jakość produktów.
Made in Podlasie
Made in Podlasie to polska marka wchodząca na rynek w Kuwejcie, symbolizująca autentyczność, jakość i bliskość natury. Oferuje zdrową żywność wyprodukowaną na Podlasiu, przeznaczoną dla osób, które w szczególny sposób chcą zadbać o jakość produktów, które spożywają.
DCX
Europejska firma inżynieryjno-produkcyjna, oferująca szeroką gamę rozwiązań chłodzenia cieczą, w tym projektowanie, produkcję, wdrażanie i uruchamianie technologii.

Pokket

Dawtona

Made in Podlasie

DCX