identyfikacja wizualna identyfikacja wizualna

Petcuisine

Polski producent wysokojakościowej karmy dla zwierząt o szerokim wyborze receptur, pojemności i opakowań. Wyróżnia go nowoczesność, wysokie możliwości produkcyjne i elastyczność współpracy.

Klient

Petcuisine


Zakres prac
Branding
Logo
Strona www
Data
2024
Klient

Petcuisine

Data
2024
Zakres prac
Branding
Logo
Strona www

Linki

Mockup_2@2x
Group 39075@2x

Proces

cel

Stworzenie wizerunku zgodnego z wartościami wchodzącej na rynek marki. Postrzeganie jako solidny i zaufany partner o dużej wiedzy, elastyczności współpracy i możliwościach produkcyjnych, którego dbałość o detale przejawia się na wielu płaszczyznach.

rozwiązanie

Klucz wizualny oparliśmy o kolory ziemii połączony z bezszeryfową, zdecydowaną typografią. Naturalne, pełne słońca zdjęcia uzupełnione linearnymi ikonami. Strona www kompletnie przedstawiająca markę i produkty.

efekt

Profesjonalny, partnerski i nowoczesny wizerunek dla innowacyjnej marki produkcji karmy dla zwierząt.

Big idea

Najważniejszym zadaniem było stworzenie strony www będącej głównym miejscem kontaktu i źródłem wiedzy o usługach firmy, dlatego za cel postawiliśmy sobie przejrzystość, łatwość nawigacji i uporządkowany rytm. Drugą rzeczą było przedstawienie możliwości produkcyjnych i dostępnych wariantów smakowych w przystępnej formie - bezpośrednio jako produkty, które można personalizować.
sygnet mockup@2x
Mockup 3@2x

Key words

 Identyfikacja Packaging
 Social Media Design Logo
 Identyfikacja Packaging
 Social Media Design Logo
 
 Social Media Design Logo
 Identyfikacja Packaging
 
 Social Media Design Logo
 

Opakowania

Postawiliśmy na dwa kolory wiodące, rysunki i subtelną typografię. Ta neutralność wynika ze specyfiki marki - PetCuisine oferuje produkcję karm private & white label, a przygotowane projekty to zachęcające placeholdery.
Group 39056@2x
Group 39076@2x
CMYK: 14 0 18 78
RGB: 48 56 46
HEX: #30382e
CMYK: 2 0 5 5
RGB: 237 241 230
HEX: #edf1e6
CMYK: 0 0 0 0
RGB: 255 255 255
HEX: #ffffff
Mockup 7_3@2x

Typografia

Rodzina krojów Figtree to podstawowy krój marki PetCuisine. Przedstawiona rodzina krojów ma zastosowanie we wszystkich kanałach komunikacji firmowej, a konsekwentne jej stosowanie służy utrzymaniu spójności publikacji i wizerunku firmy.

Główny font

Figtree

Font pomocniczy

Brak
typography

Strona www

Strona www pełni bardzo istotną rolę w funkcjonowaniu marki - ma maksymalnie skracać ścieżkę kontaktu, przedstawiać firmę w pigułce i zaintrygować. Projekt odpowiada na te potrzeby, dzięki modułowym, prostym układom, wyraźnej typografii i spokojnej kolorystyce.

Ikonografia

Ikonografia jest ważnym elementem systemu wizualnego. Pełni rolę dopełniającą i wyjaśniającą cechy produktów.
Group 39074@2x

Zdjęcia

Na key visual marki składają się również zdjęcia - naturalne, pełne słońca, w ciepłych odcieniach korespondujących z kolorystyką marki.
Group 38928@2x

Ostatnie projekty

Pokket
Nowa, na maxa zakręcona marka w branży food, redefiniująca znaczenie podręcznych przekąsek. Wygodna forma tubek, które zmieszczą się w każdej kieszeni i smaki, których nie ma na rynku.
Dawtona
Polski lider przetwórstwa świeżych warzyw i owoców, pochodzących głównie z własnych pól, opierający produkcję o model zintegrowanej produkcji zapewniającej najwyższą jakość produktów.
Made in Podlasie
Made in Podlasie to polska marka wchodząca na rynek w Kuwejcie, symbolizująca autentyczność, jakość i bliskość natury. Oferuje zdrową żywność wyprodukowaną na Podlasiu, przeznaczoną dla osób, które w szczególny sposób chcą zadbać o jakość produktów, które spożywają.
DCX
Europejska firma inżynieryjno-produkcyjna, oferująca szeroką gamę rozwiązań chłodzenia cieczą, w tym projektowanie, produkcję, wdrażanie i uruchamianie technologii.

Pokket

Dawtona

Made in Podlasie

DCX