identyfikacja wizualna identyfikacja wizualna

WellB

Manufaktura poduszek i produktów specjalistycznych, przeznaczonych do medytacji, jogi czy karmienia dzieci. Dopracowane produkty bardzo wysokiej jakości.

Klient

WellB


Zakres prac
Branding
Logo
Opakowania
Produkcja i druk
Social media
Data
2023
Klient

WellB

Data
2023
Zakres prac
Branding
Logo
Opakowania
Produkcja i druk
Social media

Linki

sygnet znak
Group 3091

Proces

cel

Stworzenie spójnego wizerunku i identyfikacji nowego brandu od zera - rozpoczynając od opracowania nazwy współgrającej z misją i wartościami firmy, po metki produktowe czy opakowania olejków. Lekkość, zaopiekowanie, profesjonalizm i jakość.

rozwiązanie

Nazwa i jej rozwinięcie nawiązujące do samopoczucia osób, korzystających z produktów marki - well b(e) - be still, be happy, be relaxed. Oparcie identyfikacji o delikatny, pastelowy róż w połączeniu z pastelową zielenią i kolorami ziemii, obecnymi głównie w opakowaniach.

efekt

Przyjazna, wspierająca wizerunek marki identyfikacja, przekazująca jasne komunikaty wsparcia, dbałości o zdrowie psychiczne i fizyczne, jakości.

Big idea

Przekazanie wartości marki - człowieka w centrum, którego samopoczucie i umiejętność odpoczynku, relaks i wygoda są najważniejsze. Przyjazny, pełny zaopiekowania wizerunek, jednocześnie wskazujący na wysoką jakość.
sygnet mockup
wizytowki

Key words

 Identyfikacja Beauty
 Social Media Design Logo
 Identyfikacja Beauty
 Social Media Design Logo
 
 Social Media Design Logo
 Identyfikacja Beauty
 
 Social Media Design Logo
 

Semantyka

Nazwa powstała z połączenia dwóch słów - „well” i „be”, która błyskawicznie przekazuje główne wartości marki. Prosty logotyp z wpisanym uśmiechem oraz literą B nawiązującą do serca, zaopiekowania, troski.
id
torba 1
CMYK: 0 9 13 9
RGB: 232 210 201
HEX: #e8d2c9
CMYK: 0 0 0 0
RGB: 255 255 255
HEX: #ffffff
CMYK: 0 0 0 47
RGB: 135 135 135
HEX: #878787
metki

Typografia

Identyfikacja marki WellB oparta została o bezszeryfowy krój pisma - Acumin.

Główny font

Acumin VF

Font pomocniczy

Acumin VF
typography
kartka DL 1

Opakowania

Seria opakowań na olejki eteryczne koresponduje z ich nazwami i nawiązuje do kolorów ziemii. Wykorzystaliśmy papiery barwione w masie, o przyjemnej, naturalnej fakturze, z zastosowaniem jednokolorowego nadruku - białego lub szarego koloru, co gwarantuje spójność całej serii.

Ostatnie projekty

Pokket
Nowa, na maxa zakręcona marka w branży food, redefiniująca znaczenie podręcznych przekąsek. Wygodna forma tubek, które zmieszczą się w każdej kieszeni i smaki, których nie ma na rynku.
Dawtona
Polski lider przetwórstwa świeżych warzyw i owoców, pochodzących głównie z własnych pól, opierający produkcję o model zintegrowanej produkcji zapewniającej najwyższą jakość produktów.
Made in Podlasie
Made in Podlasie to polska marka wchodząca na rynek w Kuwejcie, symbolizująca autentyczność, jakość i bliskość natury. Oferuje zdrową żywność wyprodukowaną na Podlasiu, przeznaczoną dla osób, które w szczególny sposób chcą zadbać o jakość produktów, które spożywają.
DCX
Europejska firma inżynieryjno-produkcyjna, oferująca szeroką gamę rozwiązań chłodzenia cieczą, w tym projektowanie, produkcję, wdrażanie i uruchamianie technologii.

Pokket

Dawtona

Made in Podlasie

DCX