identyfikacja wizualna identyfikacja wizualna

Novicare

Novicare jest producentem produktów ortopedycznych oraz dystrybutorem uznanych marek jak Orthocare, Dr. Med i ABCTeks. Prowadzi również 4 sklepy ortopedyczne Novicare24, oferujące szeroki asortyment produktów o świetnej relacji ceny do jakości. Markę wyróżnia podejście do klienta i jego powrotu do zdrowia – skupia się na rozwoju i szuka narzędzi pozwalających na jak najszybszy i najbardziej komfortowy powrót do pełnej sprawności.

Linki

Klient

Novicare Sp. z o.o.


Zakres prac
Branding
Logo
Produkcja i druk
Social media
Strona www
Data
2023
Klient

Novicare Sp. z o.o.

Data
2023
Zakres prac
Branding
Logo
Produkcja i druk
Social media
Strona www

Linki

sygnet znak

Strona www • Logo • Branding • Ikonografia •

novicare logo

Proces

cel

Opracowanie identyfikacji wizualnej ukazującej profesjonalizm i fachową wiedzę marki, jak również przystępność i empatię względem odbiorcy.

rozwiązanie

Identyfikacja opierająca się o kolory kojarzące się z obszarem medycznym, profesjonalizmem i wsparciem. Wykorzystanie naturalnych, harmonijnych zdjęć pacjentów i samych produktów na jednolitych tłach.

efekt

Spójny i estetyczny system wizualny ukazujący osobowość marki i jej wartości: empatyczne relacje z odbiorcą, połączone z jakością i profesjonalizmem. Wizerunek dający poczucie pewności wyboru i bezpieczeństwa.

Big idea

Ukazanie relacji z odbiorcą, profesjonalizmu, innowacji i zakorzenienia w medycznym świecie poprzez kolorystykę - odcienie niebieskiego połączone z delikatnym beżem, jak również postawienie na naturalne, minimalistyczne zdjęcia osób. Uzupełnienie elementem graficznym - linią wynikającą z kształtu logo.
sygnet mockup
showreel

Key words

 Identyfikacja Medycyna
 Innowacje Design Logo
 Identyfikacja Medycyna
 Innowacje Design Logo
 
 Innowacje Design Logo
 Identyfikacja Medycyna
 
 Innowacje Design Logo
 

Semantyka

Aby podkreślić profesjonalizm i nawiązać do branży medycznej, logo bazuje na prostocie i medycznych odcieniach. Logotyp został uzupełniony minimalistycznym sygnetem, w który wpisaliśmy literę N, otuloną obłymi kształtami, nawiązującymi do dłoni i symbolizującymi opiekę.
id
plakat
CMYK: 78 59 0 77
RGB: 13 24 59
HEX: #0D183B
CMYK: 0 2 5 3
RGB: 247 241 235
HEX: #f7f1eb
CMYK: 98 50 0 11
RGB: 5 115 228
HEX: #0573e4
plakaty sciana 3

Typografia

Ważnym elementem tworzenia klucza wizualnego była również typografia. Zdecydowaliśmy się na wybór prostych i czytelnych krojów pisma: Public Sans jako font główny i Archivo jako jego uzupełnienie.

Główny font

Public Sans

Font pomocniczy

Archivo
typography

Submarki

Na bazie głównego klucza wizualnego marki Novicare opracowaliśmy system identyfikacji dla submarki Novicare24 - sieci sklepów internetowych. Na główny kolor wybraliśmy zielony, kojarzący się z innowacją i świeżością. Jest on widoczny m.in. w sygnecie i liczbie 24, która uzupełnia logotyp i nawiązuje do całodobowej dostępności oferty.
Group 38883
ulotka_2
sygnet novicare24

Strona www

Postawiliśmy na użyteczność, czytelność i intuicyjną nawigację w serwisie. Naszym głównym celem była przejrzysta prezentacja oferty klienta oraz umożliwienie użytkownikowi szybkiego odnalezienia konkretnego produktu, a co za tym idzie - sprawna i bezproblemowa finalizacja zakupów.

Ikonografia

Dopełnieniem systemu wizualnego są ikony - rysowane cienką linią, uzupełnione kształtem nawiązującym do sygnetu.
logo

Ostatnie projekty

Nowa Stomatologia
Klinika stomatologii z wyjątkowym podejściem do pacjenta.
PolTREG
Rewolucyjne terapie chorób autoimmunologicznych
WellB
Relaks i równowaga w życiu codziennym
Pure Dent
Miejsce, w którym liczy się uśmiech pacjenta
Nowa Stomatologia
Klinika stomatologii z wyjątkowym podejściem do pacjenta.
PolTREG
Rewolucyjne terapie chorób autoimmunologicznych
WellB
Relaks i równowaga w życiu codziennym
Pure Dent
Miejsce, w którym liczy się uśmiech pacjenta