identyfikacja wizualna identyfikacja wizualna

Vee

Spółka Vee specjalizuje się w automatyzacji procesów telefonicznej obsługi klienta, dostarczając na rynek inteligentne hosty głosowe, z którymi – co wyraźnie podkreśla – ludzie lubią rozmawiać. Firma posiada bogate i różnorodne doświadczenie w realizacji szerokiego spektrum usług – od obsługi infolinii po realizację masowych kampanii outbound.

Klient

Vee S.A.


Zakres prac
Branding
Gadżety
Logo
Produkcja i druk
Social media
Strona www
Data
2022
Klient

Vee S.A.

Data
2022
Zakres prac
Branding
Gadżety
Logo
Produkcja i druk
Social media
Strona www

Linki

Group 3087
Group 3088

Proces

cel

Naszym głównym celem było stworzenie wizerunku marki, podkreślającego innowacyjność usług świadczonych przez Klienta, ale jednocześnie przyjaznego i przystępnego w odbiorze. Chcieliśmy także jak najlepiej zaprezentować szerokie możliwości technologii Vee - w sposób profesjonalny, merytoryczny i zachęcający do nawiązania relacji biznesowych.

rozwiązanie

Zaproponowane przez nas rozwiązania miały jak najlepiej oddawać wartości firmy, budować konsekwentny wizerunek przedsiębiorstwa i odróżnić je od konkurencji. Słowa klucze, do których odnosiliśmy się podczas całego procesu twórczego i które charakteryzują usługi Vee to: profesjonalnie, merytorycznie, efektywnie oraz przyjaźnie.

efekt

Osobowość marki została przekuta w spójny i estetyczny system wizualny, który angażuje odbiorców oraz sprawia, że firma jest rozpoznawalna i dostrzegalna w wielu kanałach. Stworzyliśmy pakiety materiałów firmowych (drukowanych i cyfrowych), gadżety reklamowe oraz funkcjonalne strony www i aplikacje webowe, które wpierają codzienne działania Vee i przynoszą konkretną wartość biznesową.

Big idea

Vee łączy przełomową, autorską technologię sztucznej inteligencji z doświadczeniem milionów przeprowadzonych rozmów. W centrum zainteresowania firmy jest człowiek, do którego host dopasowuje styl rozmowy: od tonu głosu po reakcje na typowo ludzkie zachowania i emocje. Tworzony wizerunek marki miał podkreślać profesjonalizm i przystępność oferowanych rozwiązań. A powstające materiały miały w sposób przejrzysty tłumaczyć procesy i wskazywać konkurencyjność technologii Vee.
logo
Group 3089

Key words

 Identyfikacja Branding
 Social Media Design Logo
 Identyfikacja Branding
 Social Media Design Logo
 
 Social Media Design Logo
 Identyfikacja Branding
 
 Social Media Design Logo
 

Semantyka

Nie chcieliśmy całkowicie odcinać się od elementów wizualnych, które były już znane klientom firmy, w związku z tym celowo nawiązaliśmy do poprzedniego znaku, zachowując kształt heksagonu, ale jednocześnie nadaliśmy mu bardziej nowoczesny i symboliczny charakter - dodaliśmy promieniste linie biegnące od środka figury, rozdzielające kształt główny, oznaczające różnorodność oferowanych usług i markę budowaną na solidnych podstawach. Zdecydowaliśmy, że logo będzie występować w dwóch wersjach: bazowej (sygnet i logotyp) oraz skróconej (sam sygnet), co ułatwi umieszczanie znaku w różnego rodzaju materiałach i urozmaici system identyfikacji. Spółka Vee dzieli swoje usługi na trzy obszary działalności i mniejsze marki: Center, Care oraz Assistant. Ich sygnety zbudowaliśmy w oparciu o kształt i proporcje heksagonu głównego Vee, ale wyróżniliśmy je własnym kolorem, claimem i indywidualnymi liniami rozdzielającymi.
Group 3648

Strona www

Zwieńczeniem procesu rebrandingowego było stworzenie oficjalnej strony spółki. Zależało nam, aby użytkownik, odwiedzający witrynę, od razu mógł “poczuć” kim jest Vee i szybko dostrzegał profesjonalizm i zalety oferowanych rozwiązań. W związku z tym, dużą wagę przyłożyliśmy do właściwego wyeksponowania najistotniejszych treści we wszystkich sekcjach na stronie (odpowiednie wielkości fontów, kontrastowe tło, prostota układów graficznych, wyróżnienia kolorystyczne) oraz intuicyjną nawigację, ułatwiającą poruszanie się po serwisie. W późniejszych etapach współpracy postały dodatkowo strony typu landing page, a także aplikacje webowe dla odbiorców usług marki.
Group 3094
karta_2
Group 3096
ulotka 2
CMYK: 20 12 0 18
RGB: 168 183 209
HEX: #a8b7d1
CMYK: 0 61 70 8
RGB: 234 92 71
HEX: #ea5c47
CMYK: 0 29 79 3
RGB: 248 177 51
HEX: #f8b133
skarpety
Mask Group 24

Typografia

Istotnym elementem tworzenia klucza wizualnego była również typografia. Marka Vee korzysta z połączenia dwóch bezszeryfowych krojów pisma: Gilroy i Inter. Wyrazisty Gilroy o geometrycznej budowie został użyty do nagłówków - doskonale wpisując się w charakter firmy z branży nowych technologii. Inter to font zaprojektowany z myślą o jak największej czytelności, stąd jego użycie w podstawowych tekstach czy mniejszych nagłówkach.

Główny font

Gilroy

Font pomocniczy

Inter
typography

Ikonografia

Dopełnieniem systemu wizualnego są także ikony - rysowane cienką linią, uzupełnione płaską płaszczyzną, wypełnioną gradientem. Projektowane były w taki sposób, aby zachować lekko abstrakcyjny i nieoczywisty wygląd.
logo
notes

Ostatnie projekty

Pokket
Nowa, na maxa zakręcona marka w branży food, redefiniująca znaczenie podręcznych przekąsek. Wygodna forma tubek, które zmieszczą się w każdej kieszeni i smaki, których nie ma na rynku.
Dawtona
Polski lider przetwórstwa świeżych warzyw i owoców, pochodzących głównie z własnych pól, opierający produkcję o model zintegrowanej produkcji zapewniającej najwyższą jakość produktów.
Made in Podlasie
Made in Podlasie to polska marka wchodząca na rynek w Kuwejcie, symbolizująca autentyczność, jakość i bliskość natury. Oferuje zdrową żywność wyprodukowaną na Podlasiu, przeznaczoną dla osób, które w szczególny sposób chcą zadbać o jakość produktów, które spożywają.
DCX
Europejska firma inżynieryjno-produkcyjna, oferująca szeroką gamę rozwiązań chłodzenia cieczą, w tym projektowanie, produkcję, wdrażanie i uruchamianie technologii.

Pokket

Dawtona

Made in Podlasie

DCX