identyfikacja wizualna identyfikacja wizualna
Press play and see our showreel
Press play and see our showreel

Jaźniej

Jaźniej jest nowopowstałym centrum psychoterapii, w którym uwaga skupiona jest na zbudowaniu pozytywnej relacji z samym sobą i własnymi emocjami. To miejsce zrzeszające specjalistów z różnych dziedzin, koncentrujących się na całościowym podejściu do problemów pacjentów.

Klient

Jaźniej


Zakres prac
Branding
Logo
Social media
Strona www
Data
2019
Klient

Jaźniej

Data
2019
Zakres prac
Branding
Logo
Social media
Strona www
gluedposter-mockup2

• Logo • Branding •Ikonografika • Strona www

Logo

Proces

cel

Stworzenie komunikacji wizualnej dla centrum psychoterapii z innowacyjnym podejściem do terapii i zdrowia psychicznego. Pokazanie czym wyróżnia się centrum pośród innych, podkreślenie przyjaznego charakteru i nastawienia na umiejętność rozpoznawania emocji.

rozwiązanie

Identyfikacja w spokojnych, lecz zróżnicowanych barwach, oparta na fotografii i elementach graficznych reprezentujących spektrum emocji. Logotyp zbudowany na okręgu symbolizującym połączenie centrum i pięciu głównych emocji.

efekt

Nowoczesna i ponadczasowa identyfikacja o przyjaznym charakterze, wspierająca wizerunek firmy.

Big idea

Centralnym założeniem, które przyświecało przy pracach nad kluczem wizualnym było pokazanie emocji i wypromowanie nowego podejścia do kwestii zdrowia psychicznego.
Group 1
Group 1683

Key words

 Web Design Branding
 Social Media Design Logo
 Web Design Branding
 Social Media Design Logo
 
 Social Media Design Logo
 Web Design Branding
 
 Social Media Design Logo
 

Semantyka

Logotyp Jaźniej wynika z połączenia 5 emocji oraz okręgu symbolizującego centrum. Ma prostą, geometryczną formę.
10_Business-Card-Mockup-2_90x50

Strona www

Strona www pełni funkcję informacyjną i edukacyjną. Z jednej strony przedstawia podstawowe informacje dotyczące firmy, tłumaczy na czym polega terapia i jak się na nią zapisać, posiada rozbudowaną zakładkę bloga, a z drugiej posiada wbudowany system rezerwacji wizyt, co ułatwia kontakt z centrum i czyni go łatwiejszym.
Group 2629
CMYK: 73 8 0 75
RGB: 17 59 64
HEX: #113b40
CMYK: 63 0 9 29
RGB: 68 182 166
HEX: #44b6a6
CMYK: 0 2 8 11
RGB: 227 223 208
HEX: #e3dfd0
03-mnml-branding-mockup

Typografia

Do identyfikacji zostały dobrane dwie rodziny fontów bezszeryfowych, które razem tworzą harmonijne połączenie.

Główny font

Epilogue

Font pomocniczy

Work Sans
typography

Ikonografia

Ikony są zbudowane wokół ludzkiej głowy jako centrum wszystkiego, każda z ikon jest rozszerzeniem tego znaku.
logo

Grafiki

Jako, że w centrum działalności znajdują się emocje, znalazły one również graficzną reprezentację wykorzystywaną na większości materiałów firmowych. Symbole mają nieregularny kształt.

Ostatnie projekty

Nowa Stomatologia
Klinika stomatologii z wyjątkowym podejściem do pacjenta.
PolTREG
Rewolucyjne terapie chorób autoimmunologicznych
WellB
Relaks i równowaga w życiu codziennym
Pure Dent
Miejsce, w którym liczy się uśmiech pacjenta
Nowa Stomatologia
Klinika stomatologii z wyjątkowym podejściem do pacjenta.
PolTREG
Rewolucyjne terapie chorób autoimmunologicznych
WellB
Relaks i równowaga w życiu codziennym
Pure Dent
Miejsce, w którym liczy się uśmiech pacjenta